HLAVNÍ BENEFITY
CO NABÍZÍME?

MODERNÍ A BEZPEČNÉ PROSTŘEDÍ
- Vytváření a podpora přátelského a bezpečného prostředí na pracovišti.
- Poskytujeme kvalitní pracovní oděvy a ochranné pracovní pomůcky.
- Neustále modernizujeme výrobní linky.
- Možnost stravování ve firemní závodní jídelně, nákup snídaní či občerstvení ve firemní kantýně.
ODMĚNY
- Možnosti získání odměn za doporučení nového zaměstnance.
- Odměny závisející na délce zaměstnání, při 5-ti letých výročích, za odpracované roky ve firmě, při dovršení 50 a 60 let věku, při odchodu do důchodu.
- Motivační systém odměňování, podporující zvýšení výkonu, produktivity, kvality a spotřeby materiálu. Průběžné a měsíční plnění zaměstnanci sledují na týmových tabulích, umístěných na provozech.
- Možnost mimořádných odměn v případě plnění ukazatelů zisku.
- Administrativní zaměstnanci a manažeři mají individuálně nastavená kritéria odměňování, která jsou pravidelně kvartálně vyhodnocována a aktualizován a s ohledem na rozvoj organizace.
- Stravenky v hodnotě 100 Kč/den při 7,5hod směně, 200 Kč/den při 11 hod směně.
- Možnost získání prémie za zaučení nového zaměstnance.
- Odměna při podání zlepšovacího návrhu v rámci do systému zlepšování.
- Průběžná školení a vzdělávání.
VZDĚLÁVÁNÍ A PROFESNÍ RŮST
- Každý nový zaměstnanec absolvuje během zkušební doby řádné zaučení a řízené proškolení dle Adaptačního plánu.
- Nabízíme možnost jazykové výuky.
- Každému zaměstnanci je umožněn kariérní růst v souladu s jeho potenciálem.
- Studentům SOU, SŠ a VŠ jsou umožněny bezplatné praxe v rámci studia.
- Spolupráce s vysokými školami, uplatnění studentů VŠ v organizaci.
- Každému zaměstnanci je umožněn kariérní růst v souladu s jeho potenciálem.
CO DÁL NABÍZÍME?

INFORMOVANOST A KOMUNIKACI
- Pravidelné měsíční neformální schůzky s ředitelem společnosti a personální manažerkou.
- Pololetní setkání vedení firmy se zaměstnanci, seznámení s výsledky hospodaření firmy za minulé pololetí, otevřená diskuse k dění ve firmě – úspěchy, případné problémy.
- Ankety mezi zaměstnanci na různá témata.
- Celofiremní soutěže na různá témata.
- Informovanost na nástěnných tabulích (tzv. Info-koutky ve standardizované podobě), umístěných v jednotlivých budovách areálu firmy, na obrazovkách v šatnách.
- Firemní časopis, vydávaný každé kalendářní čtvrtletí.
- Firemní INTRANET, aktualizovaný takřka na denní bázi.
- Pravidelné průzkumy spokojenosti zaměstnanců s následnou informovaností a realizací tzv. Akčního plánu, se kterým jsou seznámeni všichni zaměstnanci společnosti.
- Pracovní dobu v rozsahu 37,5 hodin týdně. U zaměstnanců administrativy se uplatňuje flexibilní pracovní doba s pevně stanovenou dobou přítomnosti 9 – 14 hod.
- Pravidelnou pracovně-lékařskou péči ve stanoveném rozsahu.
- Možnost zakoupení občerstvení, nápojů a cukrovinek v automatech a ve firemní kantýně.
- Možnost stravování ve firemní jídelně.